Kosár (0)

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

ÁSZF személyi, tárgyi és időbeli hatálya

 

Jelen általános szerződés a Q & S Fragrances Bt által gyártott, illetve általa forgalmazott és terjesztett termékek egyszeri vagy ismétlődő megvásárlására vonatkozik, és a jogalanyok közötti adávételi viszony általános feltételeit szabályozza.

 

Az ÁSZF 2017.03.10.-én lép hatályba, és hatálybalépés napján, illetve az azt követő adásvételekre alkalmazható. Az ÁSZF határozatlan időtartamra jön létre.

 

 

Értelmező rendelkezések

Adás-vételi szerződés, az Eladó és a Vevő közötti jogügylet, amely a termékmegrendelés véglegesítésekor, az eladói visszaigazolás megküldése mellett, magyar nyelvű, írásba foglaltnak minősülve lép életbe.

 

Eladó, Q&S Fragrances Bt (Székhely: H-1072, Budapest, Akácfa utca 13., Adószám: 22351108-2-42, Cégjegyzékszám:         Képviseli: Oláh Győző)

 

A ZanZanklub honlapja, az Eladó által üzemeltetett, www.zanzaklub.hu  cím alatt található weblap és webshop.

 

 

Szerződő Felek, az Eladó, és a Vevő együttes megnevezése.

 

Termék, az Eladó által a www.zanzaklub.hu webshopban a Vevő részére felajánlott árucikk.

 

Vételár, a www.zanzaklub.hu webshopban felajánlott árucikk ellenértéke.

 

Vevő minden olyan  természetes vagy jogi személy, illetőleg jogi személyiség nélküli egyéb jogalany, aki (amely) az Eladó termékét megvásárolja;

 

 

Regisztráció

A termékek megvásárlása regisztráció nélkül is lehetséges, de a visszaigazolás kiküldése, a számla elkészítése, és a kiszállítás érdekében Vevőnek meg kell adnia az ehhez szükséges adatokat. Visszatérő vásárlás esetén ajánlott a regisztráció igénybevétele, mivel jelentősen felgyorsítja az vételi folyamatot.

Ehhez kapcsolódó adatkezelési szabályzatunkat a főoldali linken olvashatod.

 

Megrendelés menete

 

Vevő a megrendelni kívánt Termék részletes jellemzőiről, áráról, egyéb választható tulajdonságáról, a termék nevére vagy a terméket ábrázoló képre történő kattintást követően tájékozódhat.

Vevő a termék specifikációjáról tájékoztatást nyújtó felületen található ”Kosár” ikonra kattintva választhatja ki a megrendelni kívánt terméket és helyezheti virtuális kosarába.
A kosár tartalmát (a kiválasztott termék darabszámát, és annak árát) Vevő a Honlap jobb felső sarkában található, a “Kosár” ikonra vagy feliratra kattintva tekintheti meg és ellenőrizheti.

 

A „Kosár” felületen a Vevő részletesen megtekintheti és ellenőrizheti a kosárba helyezett termékek listáját, azok nettó és bruttó árát, a megrendelni kívánt darabszámot, valamint az összegző felület alján a termék árát.

 

Ezen a felületen a Vevő bármikor módosítani tud kosarának tartalmán, hiszen lehetősége van arra, hogy töröljön terméket kosarából az „X” gombra kattintva, illetve a termék mennyiségén (darabszámán) is változtatni tud, a darabszám pontos begépelésével, továbbá itt van lehetősége arra, hogy kiválassza a legördülő ablakban, hogy mely országba kéri a szállítást. Ha a Vevő rendelkezik kuponnal, ezen a felületen tudja megadni annak számát is.

Ha Vevő minden rendben talált, akkor a „Fizetés” feliratra kattintva a bejelentkezési felületre érkezik, ha a vásárlás megkezdését megelőzően még nem jelentkezett be fiókjába. A megjelenő felületen a Vevő választhat, hogy

amennyiben regisztrált Vevőja a Honlapnak, úgy belép az oldalra a „Regisztrált Vevő” mezőbe belépési adatait megadva, vagy az „Új Vevő vagyok” mezőben található “Vásárlás regisztráció nélkül” gombra kattintással megrendelését regisztráció nélkül folytatja, illetve a „Regisztráció” gombra kattintva regisztrál.

 

Ha a Vevő a megrendeléshez nem kíván a Honlapon regisztrálni, úgy a ” Vásárlás regisztráció nélkül” gombra kattintást követően személyes adatokat kell megadnia (név, számlázási cím, kiszállítási cím, elérhetőség: e-mail, telefon).

 

A felület alján található „Tovább” gombra kattintással a Honlap a Vevőt a „Szállítási és fizetési módok” felületre navigálja, ahol folytathatja a megrendelési folyamatot.

A Honlapon regisztrált Vevőnak ezen adatokat nem szükséges a vásárlás során még egyszer megadnia, a Honlap a Vevőt ebben az esetben automatikusan a „Szállítási módok” felületre navigálja, ahol a Vevő választani a szállítási módok között. A „Tovább” gombra kattintva a „Fizetési módok” felületre érkezik a Vevő, ahol a Szolgáltató által biztosított fizetési módok közül tud választani. A „Tovább” gombra kattintva a Vevő egy összegző felületre érkezik, ahol lehetősége van ellenőrizni a megrendelését, így különösen a megadott adatokat, a megrendelni kívánt terméket, annak árát, a kiválasztott fizetési és szállítási módot, valamint annak költségét és a megrendelés végösszegét.

 

Az oldal alján található „Megrendelés” gombra kattintást követően pedig, Vevő véglegesen elküldi a megrendelését Szolgáltató részére. A rendelés feladása tehát a „Megrendelés” gombra kattintással történik, ami a Vevő számára fizetési kötelezettséget keletkeztet.

Ha a megrendelés elküldését követően merül fel a megrendelés tartalmára vonatkozó módosítási igény (például rossz terméket rendelt, módosítani szeretné a darabszámot), azt Szolgáltatónak e-mailben jelezze: info@zanzaklub.hu email címen.

2.3. Termékek ára

A Honlapon megjelenített termékek vételára az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó módon van feltüntetve. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra, mert az árak tartalmazzák a csomagolás költségét is.

A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre.

 

 Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Vevő által elküldött ajánlat megérkezését az Eladó automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja a Vevő részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Vevő által a vásárlás során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget.

E visszaigazoló e-mail Eladó részéről a Vevő által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Eladó és Vevő között.

 

Ha Vevő megrendelését már elküldte az Eladó részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell az Eladó felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

 

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

 

Fizetés

 

Utánvétellel készpénzben:
Az áru átvételekor történő fizetés választása esetén a Vevő a DPD pontokon a megbízottja részére, vagy házhoz szállítás esetén a futárnak fizeti meg a termék vételárát készpénzben. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség. A termék átvételére a Vevő a fizetést követően jogosult.

 

Bankkártyával a PayPal rendszerén keresztül:
A megrendelés végösszegének azonnali kifizetése történhet a Paypal bankkártyás rendszerén keresztül is. A rendszer biztonságos csatornát használ és automatikus. A Bank kizárólag a Vevő által megadott, a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat kapja meg a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon.

A tranzakció eredményéről a fizetést követően a PayPal oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez a Vevő internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. A megrendelés végösszegeként kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül a Vevő folyószámláján. Szolgáltató a megrendelt csomagot kizárólag a vételár számláján történő jóváírását követően adja át a futárszolgálat részére.

 

PayPal:
E fizetési opció választása esetén a PayPal rendszerébe irányítja át az Eladó a Vevőt, ahol használhatja bankkártyáját vagy már meglévő PayPal számláját a számla kiegyenlítésére. A bankkártya adatokat minden esetben a PayPal oldalán kell megadnia, így azok semmilyen körülmények között nem jutnak el a Vevőhöz.

 

 

Számla

Eladó a megrendelt termékek kiszállításakor vagy a termék személyes DPD Ponton történő átvételekor a Vevő részére, a kifizetés igazolására, a termékkel együtt kinyomtatott számlát ad.

 

Kiszállítás felvételei, átvételi lehetőségek

 

 

Kiszállítás futárszolgálattal

 

 

A szállítást a Vevő által megadott szállítási címre a DPD Futárszolgálat teljesíti. A Honlapon leadott rendelések kiszállítása a hétfőtől-péntekig, 08:00-18:00 óra között történik. Amennyiben Vevő ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol a szállítási időszakban a Vevő biztosan át tudja venni a megrendelt terméket.

 

Felár ellenében lehetőség van gyorsított vagy hétvégi kézbesítésre is.

 

 

Ha a Vevő nem tartózkodik az általa a rendelés során megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár még kétszer, megkísérli a kiszállítást a következő napon.
A futárszolgálat összesen háromszori kézbesítést kísérel meg, azonban, ha a 3. kiszállítás is sikertelen – Vevőnek felróható okból -, akkor a futár a terméket visszaszállítja és az Eladó azt továbbértékesítheti, a megrendelést pedig törölheti.

A Terméknek a futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a futár távozása után a Eladónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. Az átvételi dokumentum aláírásával tehát elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék).

Ha Vevő sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a futártól jegyzőkönyv felvételét kell kérnie. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés a termék átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Eladó díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért Eladó felelősséget nem vállal!

 

 Személyes átvétel

  1. a) DPD ponton

A DPD Pont szolgáltatását választva a csomagátvétellel kapcsolatos teendőket tehát személyesen, a lehető legegyszerűbben intézheti a Vevő: az interneten megrendelt áru az Eladótól a Vevő által a megrendelési folyamat során kiválasztott átvételi pontba érkezik. Amikor a megrendelés a DPD Pontra érkezik az Eladó értesíti a Vevőt, hogy megrendelése átvehető. Ha Vevő sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről az eladótól jegyzőkönyv felvételét kell kérnie. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés a termék átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Eladó díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért Szolgáltató felelősséget nem vállal!
A DPD Ponton a csomag 7 napig vehető át. Ha a Vevő ez idő alatt az átvételt elmulasztja, a csomag visszaszállításra kerül a Eladóhoz, aki a csomagban lévő terméket továbbértékesítheti, a megrendelést pedig törölheti.

 

Szállítási költségek
A szállítási költségekről illetve a DPD pontokon átvehető csomagok költségéről a rendelés véglegesítésekor a honlapon talál tájékoztatást a Vevő.

 

 

Szállítási határidő

 

A megrendelés kiszállításának határideje futárszolgálat és – DPD Ponton történő átvétel választásakor – a DPD Pontra szállítás esetén 2-4 munkanap.

 

Termékszavatosság

 

A termék hibája esetén kizárólag a fogyasztónak minősülő Vevő termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

Vevőt azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Vevő a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként Vevő kizárólag a hibás termék kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vevőnek kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó / forgalmazó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül illetve a terméken feltüntetett szavatossági idő utolsó napjáig érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Vevő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát az Eladóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Vevő termékszavatossági igényét a termék Eladójával szemben gyakorolhatja.

Eladó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

Eladónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

Szavatossági igények érvényesítése

Szavatossági igényeit Vevő a következő elérhetőségeken keresztül jelentheti be, érvényesítheti:

Cím: H-1072 Budapest, Akácfa utca 13.
E-mail cím: info@zanzaklub.hu
Tel.: +36 1 248 18 08
Fax: +36 1 248 18 10.

 

Jótállás

Szolgáltató nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna.

 

 

Jogérvényesítési lehetőségek

 

Panaszügyintézés helye, ideje, módja

Vevő a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az hová terjesztheti elő:

 

Cím: H-1072 Budapest, Akácfa utca 13.
E-mail cím: info@zanzaklub.hu
Tel.: +36 1 248 18 08
Fax: +36 1 248 18 10

 

 

Eladó a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Vevő a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőrzi – vesz fel.

 

Eladó a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vevő legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Vevő egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

Eladó a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén Eladó az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vevőt.

 

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

 

Amennyiben Eladó és Vevő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Eladóval való tárgyalások során nem rendeződik, milyen jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vásárló számára:

  • Területileg illetékes (lakóhelyéhez legközelebbi) járási hivatal fogyasztóvédelemmel foglalkozó munkatársainál intézheti fogyasztóvédelmi ügyét, kérhet tanácsot például jótállási, szavatossági, panaszkezelési kérdésekben.

 

  • Bírósági eljárás kezdeményezése.

 

 

 

Az Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása

 

Eladó  jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vásárlók Honlapon történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá Vevővel szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

 

Tulajdonjog fenntartása

 

A vételár teljes kifizetéséig a Termék a Eladó tulajdonában marad. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis – bármely okból – a Vevő birtokába kerül, felelősséggel tartozik a Eladó irányába mindazon károk tekintetében, amelyek megtérítésére senkit nem lehet kötelezni.